torsdag 8 december 2011

Ops.. :)

Ibland undrar jag hur andra människor tänker och tycker om andras beslut.  Jag måste faktiskt säga att genom facebook så får man en ganska klar uppfattning många gånger om det. Det gillas hit och det gillas dit. Skriver jag något som betyder mycket för mig så märker man vilka som stöttar, känner med en eller bara visar sin välvilja genom att gilla ett inlägg. Men ack så besviken man blir då de man trodde skulle vara glad för ens egen skull inte trycker på denna lilla gilla-knapp...

Det kanske är så enkelt att man har fått facebook nojja då man börjar känna så här??
Aha då är det ett datavirus... därav min förkylning.. jag har blivit drabbad!!!

Besvikelse är nog det svåraste jag har att hantera.. mycket fixar jag men besvikelse det är inte lätt alltså!! Det förstör ju hela glädjen för en själv!! Varför??
Detta med beslut, besvikelser och andras avundsjuka kan man nog aldrig lära sig...

Men min man är ju en charmknutte utan dess like det!!
Då jag har lyckats att dra på mig några extra envisa kilon nu det senaste året pga av en massa jobbiga saker så kramar han om mig och säger: - Par som är lyckliga tillsammans går upp i vikt tillsammans med :)

1 kommentar:

  1. Kanske jag inte tryckt på fgillas än...men jag tror att det är nån annan du menar, fniss. Må så gott.

    SvaraRadera