måndag 5 december 2011

Nervositet..

Detta märkliga fenomen, nervositet, kan verkligen spela en ett spratt.
Just nu har jag fjärilar i magen om en del saker som kan vara avgörande för framtiden. Så fort jag tänker på det så bubblar det till i magen och jag blir, lite generat, pruttsjuk?, kan man säga så? :) Det får verkligen igång magen på mig och jag går nästan och småfiser hela dagarna hahaha. Det kanske man varken ska skriva eller säga som tjej, men naturlig som jag är måste jag bara tala om det.. Lika som den gången jag for på affären i långkalsonger, ingen såg det naturligtvis då det är vanligt med taights men självklart talade jag om det för kassörskan.. herregud hur man är!!

Nu hoppas vi att snön fortsätter att falla och att dagarna går fort denna vecka så jag slipper förpesta luften totalt här ;)

2 kommentarer:

  1. Håller tummar och tår för dig ska du veta. Kram

    SvaraRadera
  2. Och tänk att det gick bra :) Helt otroligt!!

    SvaraRadera