söndag 25 december 2011

Juldagen

Tänk vad tiden kan kännas lång fram till jul och ju närmare man kommer den ju fortare går det. Nu är det redan juldagen.. Dagen igår var underbar!!! Den firades med nära och kära, barnen var helnöjda med sina julklappar!! Ja det var jag med!! Jag blev så rörd då min minsta hade köpt en julklapp till som ja jag har inte ord för det...

Jag hoppas många har haft en lika bra jul som vi har haft i år!! Jag är sååå lycklig när allt blir så här perfekt!! Idag har varit en lika perfkt dag med de bästa vännerna och en liten julafton till, till ungarnas lycka, ja även min hi hi.

Nu inväntar vi stormen inatt... Oj oj oj hoppas alla och allt klarar sig bra.

KRAMAR TILL ER SOM LÄSER!!

1 kommentar:

  1. Hej!
    Vad bra att ni fick en mysig jul... Här hos oss har det också varit ganska så skapligt men det känns lite si och så iaf. Skönt när helgerna är över :S
    Vi får höras når framöver, det är ju lite mkt runt jul :P Må så gott. Kram

    SvaraRadera